oldaltartalom
Újdonságok
Mi az a GREEN COMPOUND ?

A FUTÓFELÜLET KIZÁRÓLAG MEGÚJULÓ ÉS ÚJRAHASZNOSÍTOTT ALAPANYAGOKBÓL KÉSZÜL.   GREEN COMPOUND. Speciális technológia a Schwalbétól. Mostanra vált lehetségessé a technológia, mely keretein belül megújuló és újrahasznosított alapanyagból készülhett szabvány minőségű termék. (tapadás,...

több
Tour de France

Július 7-én rajtol a világ legnézettebb bringás eseménye a Tour de France. Az Elite idén is készült kulacsokkal 550ml és 750ml kivitelben!

több
Gyártó / Márkák
Újdonságok e-mailben
Szeretné, hogy az újdonságokat közvetlenül az Ön e-mail címére küldjük?
Bevezetés VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK

VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, így online adásvételi szerződés jön létre. A megkötött szerződés későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A Weboldalon külön megtekinthető és letölthető az adatkezelési nyilatkozatunk az adatvédelmi nyilatkozat menüpont alatt. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

A Webáruház használatával Ön kijelenti, hogy a felhasználási feltételeket megértette, azokat tudomásul vette, és az oldal használatának feltételeként elfogadja.

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

 

1. Üzemeltetői adatok, információk

 

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

 

3. Megrendelés

 

4. Szállítási Tudnivalók

 

5. Csomagponti átvétel

 

6. Fizetési Információk

 

7. Kedvezmények

 

8. Hírlevél

 

9. Statisztikai adatok

 

10. Cookie-k (sütik)

 

11. Kellékszavatosságról, termékszavatosságról és jótállásról szóló tájékoztató

 

12. Termékgarancia

 

13. Szerződéstől való elállás joga

 

14. Panaszügyintézés

 

15. Jogorvoslat

 

16. Nemzetközi békéltető testület

 

17. Egyéb rendelkezések információk

 

1. ÜZEMELTETŐI ADATOK, INFORMÁCIÓK

 

Cégnév: Cordero s. r. o.

Székhely: 94360 Nána, Madách u. 17, Slovakia

Telephely: 94360 Nána, Madách u. 17, Slovakia

Panaszkezelés cím: 94360 Nána, Madách u. 17, Slovakia

Közösségi adószám: SK2022687381

Szerződés nyelve: Magyar

Elektronikus levelezési cím: info@2wheels.hu

Telefonos elérhetőség: 06702781575

Személyes átvételei lehetőség: 94301 Párkány, Jesensky u. 21

Megrendelések feldolgozása, hétköznapokon történik: 09.00-12.00 óra között

Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva:1-5 munkanap

Webáruház domain: www.2wheels.hu

Szállítási partner, megnevezése: DPD futárszolgálat

 

2. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

Webáruházunk kerékpáralkatrészek kis- és nagykereskedelmi forgalmazásával foglalkozik. A termékek megvásárolhatóak magánszemélyek, és kiskereskedők részére a webáruházon. A termékek átvételére csomagpontunkon keresztül is lehetőséget biztosítunk.

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:

H-P 10:00-18:00

A kínált termékeke az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

- kerékpáralkatrészek

- kerékpáros ruházat

- sporteszközök

 

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Áraink forintban kerülnek kiírásra, és tartalmazzák a törvényben meghatározott 20%-os áfát. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

 

3.MEGRENDELÉS

 

A regisztráció

 

Az áruházban regisztrált és nem regisztrált felhasználók egyaránt vásárolhatnak. Amennyiben többször kíván vásárolni, javasolt a regisztráció, mivel így időt spórolhat meg. A bejelentkezett és regisztrált felhasználóinknak csak a termékeket kell kiválogatni, és a fizetés módját kell megadni, így rendelését gyorsan és könnyen leadhatja!

Természetesen regisztráció nélkül is lehet vásárolni, de az áruház funkcióinak hiánytalan használatához javasolt a regisztráció!

A megrendelésekfeldolgozása munkanapokon történik  H-P 9.00-12.00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. A megrendelések mennyiségének következtében ügyfélszolgálatunk nem igazolja vissza telefonon, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. A visszaigazolás  emailben a megrendelést követően fog megérkezni. Ez perceket, vagy akár órákat is késhet a rendszerek terhelésétől függően. Általános teljesítési határidő, a

visszaigazolástól számított 1-5 munkanapon belül történik.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő  egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a

megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében.

Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken. A megrendelő adatainak utólagos módosítására csak az ügyfélszolgálatunkon keresztül emailben vagy telefonon van lehetőség, amennyiben a rendelése még nem került feldolgozásra.

Megrendelés visszaigazoló e-mail feladó név: www.2wheels.hu

Megrendelés visszaigazoló e-mail küldő cím: info@2wheels.hu

 

A termékek kiválasztása

A termékeket kategóriákba rendezve találja a bal oldalon. A kívánt kategóriát kiválasztva szűkíthet rá a keresett termékek csoportjára. Ha nem tudja mit keres,  lehetősége van a keresésre  gyorskeresővel, amely a jobb felső sarokban található. Ez a termék nevében, leírásában, gyártójában keres.

A keresési szempontok kombinálhatók is, ekkor a kereső csak olyan találatot ad vissza, ami minden feltételnek megfelel. A termékek jellemzői a részletes leírásból tudhatók meg, itt láthatja a gyártót, a márkát és szöveges leírást, ha van. A részletes leírásban a hasonló termékek az adott termékhez ajánlott termékeinket jelentik.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 

Termék megrendelése

Rendelést kizárólag webáruházunkon keresztül fogadunk el! A termékeket a "kosár" gomb segítségével tudja összeválogatni. A kosár pillanatnyi állapotáról egy összesítő tájékoztató van a jobb felső oldalon. A részletes kosár tartalom a "kosár tartalma" gombra kattintva érhető el. Ha nem jó a mennyiség, vagy olyat választott, amit mégse szeretne, itt megváltoztathatja a kosár tartalmát. A termékeket megrendelni a "rendelés feladása" gombra kattintva történik. A rendelés feladásához szükséges az adatok hiánytalan kitöltése.

Nagyon fontos, hogy olvassa el, és jelölje be a vásárlási feltételeket a lap alján, ellenkező esetben rendelése nem lesz sikeres! Rendeléséről Magyar nyelvű tájékoztató e-mailt fog kapni, amely tartalmazza a rendelés fő adatait. Az e-mail tájékoztató jellegű, mivel előfordulhat, hogy az adott termékből nincs raktáron, vagy egyéb okok miatt nem tudjuk kiszállítani. Ebben az esetben kollégáink legkésőbb a rendelést követő napon felveszik Önnel a kapcsolatot.

Megrendelése távollévők között kötött írásos szerződésnek minősül. A megrendeléséről Magyar nyelvű visszaigazolást küldünk. A megrendelése minden esetben ki lesz számlázva, melyet a csomagban elküldünk a megrendelésével együtt.

Amennyiben a megrendelt termékek kiszállítását valamilyen okból kifolyólag nem tudjuk teljesíteni (készlethiány), ez esetben a kapcsolatfelvétel során az eltérést is megbeszélik Önnel!

Kérjük kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is. Előfordul rendszeresen bizonyos szolgáltatóknál, hogy rendszerhiba miatt nem fogadnak levelet (freemail, citromail). Arról sajnos a szolgáltató nem

értesül, hogy a levele meg is érkezik. Ez esetben is létrejön a szerződés hiszen a megrendelése az ügyfél adatokkal a rendszerünkben van. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.

 

4. SZÁLLÍTÁSI TUDNIVALÓK

 

A megrendelését futárszolgáltattal teljesítjük. Partnerünk a DPD Hungária Kft. Partnerünkről további információk, és a csomagszállítás mikéntjéről további tudnivalókat az alábbi weboldal találhat: http://www.dpd.com/hu.

Megrendelés esetén a megrendelt árut partnerünk a rendelés visszaigazolását követő 1-3 munkanapon belül, a 08.00-20.00-ig terjedő időszakban végzi. A futárszolgálat háromszori kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Külföldi szállítást a webáruházon keresztül online intézni nem lehet, ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben a részletes információkért!

Partnerünk részére szükséges kiadni a szállítási adatokat, valamint az Ön telefonos elérhetőségét. A futárszolgálat alkalmazottja, amennyiben a megadott szállítási címre nem tudja kiszállítani a csomagot, telefonon megkeresi Önt a további teendők érdekében. Sajnos a futárszolgálat munkatársait nem tudjuk irányítani, ha

konkrét időpontban tudja csak átvenni a csomagot, akkor velük kell felvennie a kapcsolatot. A szállítás díja utánvéttel egységesen 1350 Ft az ország egész területére.

Amennyiben Ön magánszemély és bruttó 50.000 ft felett vásárol webáruházunkban, a szállítás díját cégünk átvállalja!

 

5. CSOMAGPONTI ÁTVÉTEL

 

Átvételi pontjainkon hétköznap 10:00-12:00 és 13:00-18.00 között, van lehetősége átvennie a megrendelt csomagot. Csomagpontunk áruházként nem üzemel, így a megrendelését csak egyben tudjuk átadni, sajnos további módosításra már nincs lehetőség.

 

6. FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

 

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt

sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan: A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a

csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

 

7. KEDVEZMÉNYEK

 

Webáruházunkban kedvezményt azok a vásárlóink kaphatnak, akik regisztráltak. Minden vásárlás után pontokat tud gyűjteni amit következő rendelésnél beválthat.

 

8. HÍRLEVÉL

 

Hírlevél feliratkozáshoz megadandó adatok: (Név, E-mail cím)

Hírlevélre feliratkozhat a megrendelés elküldése alkalmával, vagy a webáruház oldalain. A feliratkozás kizárólag valós e-mail címmel lehetséges. A feliratkozás elküldése után a megadott e-mail címre a rendszer egy megerősítő hivatkozást (webcímet) küld, amelyre történő kattintással igazolható, illetve erősíthető meg a

feliratkozás. A megerősítő webcímre kattintással hozzájárulását adja a hírlevelek küldéséhez. A megadott adatokat a Cordero s. r. o. bizalmasan kezeli nem adja ki harmadik fél számára. A hírlevélről történő leiratkozási lehetőség minden általunk küldött levél alján biztosított a leiratkozás gombra történő kattintással vagy

ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő kéréssel. A levélben történő leiratkozás gombra kattintást követően azonnal törlésre kerül a megadott e-mail cím és a hozzá tartozó adatok mindegyike a levelezési listáról. Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő adat törlési igény esetén 7 munkanapon belül. A www.2wheels.hu által küldött hírlevelek tartalma tájékoztató jellegű aktuális akciókra, információkra hívja fel a figyelmet tartalmukkal. A megadott adatokat harmadik fél részére nem adjuk ki, harmadik fél ajánlatait nem kézbesíti a megadott e-mail címre.

 

9. STATISZTIKAI ADATOK

 

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Cordero s. r. o. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A cégünk által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.

 

 

10. COOKIE-K (SÜTIK)

 

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan

fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet

azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.

 

11. A KELLÉKSZAVATOSSÁGRÓL, A TERMÉKSZAVATOSSÁGRÓL ÉS A JÓTÁLLÁSRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ

 

1. Kellékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Cordero s. r. o.. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a  szlovák Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte,

illetve nem kérhette, végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Cordero s. r. o. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által

felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

2. Termékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

A termék hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

12. TERMÉKGARANCIA

 

Hibás, vagy a szállítás közben megsérült terméket vagy termékeket ingyenesen kicseréljük. Ha a csere mégsem történhet meg, úgy visszafizetjük a vételárat. Kérjük,a kellemetlenségek megelőzése érdekében csak sértetlen árut vegyen át!

Cégünk által forgalmazott termékeinkre a szlovák kormányrendeletbenmeghatározott pénzvisszafizetési garanciát vállal. Ha a szavatossági vagy garanciális idő ettől eltérő, a garanciális és szavatossági adatok az árucikken, vagy a mellékelt dokumentumban vannak feltüntetve. A használat közben bekövetkezett hibákra a garanciajegyekben megfogalmazottak a mérvadóak. A szavatossági és jótállási felelősségre vonatkozó rendelkezések tekintetében, a szlovákiai kormányrendeletekben foglaltak az irányadóak.

 

13. SZERZÖDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

 

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó

egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (94360 Nána, Madách u. 17. vagy, az info@2wheels.hu email címre.).

A mellékelni kívánt elállási nyilatkozat minta letölthető a webáruházunk gyakori kérdések menüpontjában található linkről. Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot fogjuk figyelembe venni. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől

számított 14 naptári napon belül visszaküldeni az alábbi címre: 94360 Nána, Madách u. 17, Slovakia. A határidő betartottnak minősül, ha a14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Fontos tudnia, hogy amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól. A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja Önnek, hanem a termék szemrevételezésének lehetőségét, ugyanúgy, ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetében is módja van.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:

- Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.

- Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.

- Romlandó vagy minőségét rövid ideit megőrző termékek.

- Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

- Olyan zárt csomagolású termékek esetén amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza.

 

14. PANASZÜGYINTÉZÉS

 

A panaszok bejelentésére a központi email címünkön, illetve telefonszánom vagy levélben van lehetőség. A vásárló panaszát vagy írásban jelentheti be az ügyfélszolgálatunkon. Munkatársaink a panaszt megvizsgálják, és szükség szerint orvosolni fogják. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, illetve ha a

panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontról jegyzőkönyvet vesz fel. Az írásbeli (elektronikus úton tett panaszt beleértve) valamint telefonon tett panaszt a cég munkatársai harminc napon belül írásban megválaszolják. A rögzített panasznak tartalmaznia kell a

panaszos nevét, címét, és a panasz leírását valamint a jogszabályban előírt egyéb adatokat.

 

15. JOGORVOSLAT

 

Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj
PO BOX 49A, Staničná 9, 950 50 Nitra 1  
Odbor výkonu dozoru
tel. č.: 037/7720 001
           037/7720 034
fax č.: 037/ 7720 024

www.soi.sk

16. NEMZETKÖZI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

 

17. EGYÉB RENDELKEZÉSEK, INFORMÁCIÓK

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló szlovákiai rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Cordero s. r. o. általános szerződési feltételeit, adatkezelésinyilatkozatát.

 

Lépjen kapcsolatba velünk

karakter van hátra.
antiSpam [új kód]
Vásárlási Információ Szállítási díj Kapcsolat

1450 Ft

Ügyfélszolgálat:

H-P: 10:00-18:00

06-70-278-15-75

info@2wheels.hu