Cím
kérdőív
Hol hallottál rólunk?
Szavazók száma 2906 személy
Gyártó / Márkák
Újdonságok e-mailben
Szeretné, hogy az újdonságokat közvetlenül az Ön e-mail címére küldjük?
Ez az oldal reCAPTCHA szolgáltatással van védve. Bővebben.
A Google reCAPTCHA révén megszerzett információk a [% LINK_PRIVACY%] és [% LINK_TERMS%] hatálya alá tartoznak, és általános biztonsági célokra szolgálnak (nem a Google személyre szabott hirdetéséhez).

ÁSZF

 

1. ÜZEMELTETŐI ADATOK, INFORMÁCIÓK

 

Cégnév: Cordero s. r. o.

Székhely: 94360 Nána, Madách u. 17, Slovakia

Telephely: 94360 Nána, Madách u. 17, Slovakia

Panaszkezelés cím: 94360 Nána, Madách u. 17, Slovakia

Közösségi adószám: SK2022687381

Szerződés nyelve: Magyar

Elektronikus levelezési cím: info@2wheels.hu

Telefonos elérhetőség: 06702781575

Megrendelések feldolgozása, hétköznapokon történik: 09.00-12.00 óra között

Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva:1-5 munkanap

Webáruház domain: www.2wheels.hu

Szállítási partner, megnevezése: GLS futárszolgálat

 

2. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

Webáruházunk kerékpáralkatrészek kis- és nagykereskedelmi forgalmazásával foglalkozik. A termékek megvásárolhatóak magánszemélyek, és kiskereskedők részére a webáruházon. A termékek átvételére csomagpontunkon keresztül is lehetőséget biztosítunk.

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:

H-P 10:00-14:00

A kínált termékeke az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

- kerékpáralkatrészek

- kerékpáros ruházat

- sporteszközök

 

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Áraink forintban kerülnek kiírásra, és tartalmazzák a törvényben meghatározott 27%-os áfát. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! Az ár változtatás jogát fenntartjuk!

 

3.MEGRENDELÉS

 

A regisztráció

 

Az áruházban regisztrált és nem regisztrált felhasználók egyaránt vásárolhatnak. Amennyiben többször kíván vásárolni, javasolt a regisztráció, mivel így időt spórolhat meg. A bejelentkezett és regisztrált felhasználóinknak csak a termékeket kell kiválogatni, és a fizetés módját kell megadni, így rendelését gyorsan és könnyen leadhatja!

Természetesen regisztráció nélkül is lehet vásárolni, de az áruház funkcióinak hiánytalan használatához javasolt a regisztráció!

A megrendelésekfeldolgozása munkanapokon történik  H-P 9.00-12.00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. A megrendelések mennyiségének következtében ügyfélszolgálatunk nem igazolja vissza telefonon, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. A visszaigazolás  emailben a megrendelést követően fog megérkezni. Ez perceket, vagy akár órákat is késhet a rendszerek terhelésétől függően. Általános teljesítési határidő, a

visszaigazolástól számított 3-5 munkanapon belül történik.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő  egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a

megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében.

Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken. A megrendelő adatainak utólagos módosítására csak az ügyfélszolgálatunkon keresztül emailben vagy telefonon van lehetőség, amennyiben a rendelése még nem került feldolgozásra.

Megrendelés visszaigazoló e-mail feladó név: www.2wheels.hu

Megrendelés visszaigazoló e-mail küldő cím: info@2wheels.hu

 

A termékek kiválasztása

A termékeket kategóriákba rendezve találja a bal oldalon. A kívánt kategóriát kiválasztva szűkíthet rá a keresett termékek csoportjára. Ha nem tudja mit keres,  lehetősége van a keresésre  gyorskeresővel, amely a jobb felső sarokban található. Ez a termék nevében, leírásában, gyártójában keres.

A keresési szempontok kombinálhatók is, ekkor a kereső csak olyan találatot ad vissza, ami minden feltételnek megfelel. A termékek jellemzői a részletes leírásból tudhatók meg, itt láthatja a gyártót, a márkát és szöveges leírást, ha van. A részletes leírásban a hasonló termékek az adott termékhez ajánlott termékeinket jelentik.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 

Termék megrendelése

Rendelést kizárólag webáruházunkon keresztül fogadunk el! A termékeket a "kosár" gomb segítségével tudja összeválogatni. A kosár pillanatnyi állapotáról egy összesítő tájékoztató van a jobb felső oldalon. A részletes kosár tartalom a "kosár tartalma" gombra kattintva érhető el. Ha nem jó a mennyiség, vagy olyat választott, amit mégse szeretne, itt megváltoztathatja a kosár tartalmát. A termékeket megrendelni a "rendelés feladása" gombra kattintva történik. A rendelés feladásához szükséges az adatok hiánytalan kitöltése.

Nagyon fontos, hogy olvassa el, és jelölje be a vásárlási feltételeket a lap alján, ellenkező esetben rendelése nem lesz sikeres! Rendeléséről Magyar nyelvű tájékoztató e-mailt fog kapni, amely tartalmazza a rendelés fő adatait. Az e-mail tájékoztató jellegű, mivel előfordulhat, hogy az adott termékből nincs raktáron, vagy egyéb okok miatt nem tudjuk kiszállítani. Ebben az esetben kollégáink legkésőbb a rendelést követő napon felveszik Önnel a kapcsolatot.

Megrendelése távollévők között kötött írásos szerződésnek minősül. A megrendeléséről Magyar nyelvű visszaigazolást küldünk. A megrendelése minden esetben ki lesz számlázva, melyet a csomagban elküldünk a megrendelésével együtt.

Amennyiben a megrendelt termékek kiszállítását valamilyen okból kifolyólag nem tudjuk teljesíteni (készlethiány), ez esetben a kapcsolatfelvétel során az eltérést is megbeszélik Önnel!

Kérjük kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is. Előfordul rendszeresen bizonyos szolgáltatóknál, hogy rendszerhiba miatt nem fogadnak levelet (freemail, citromail). Arról sajnos a szolgáltató nem

értesül, hogy a levele meg is érkezik. Ez esetben is létrejön a szerződés hiszen a megrendelése az ügyfél adatokkal a rendszerünkben van. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.

 

4. SZÁLLÍTÁSI TUDNIVALÓK

 

A megrendelését futárszolgáltattal teljesítjük. Partnerünk a GLS GENERAL LOGISTICS SYSTEMS HUNGARY KFT. Partnerünkről további információk, és a csomagszállítás mikéntjéről további tudnivalókat az alábbi weboldal találhat: https://gls-group.eu/HU/hu/home

Megrendelés esetén a megrendelt árut partnerünk a rendelés visszaigazolását követő 3-5 munkanapon belül, a 08.00-18.00-ig terjedő időszakban végzi. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Külföldi szállítást a webáruházon keresztül online intézni nem lehet, ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben a részletes információkért!

Partnerünk részére szükséges kiadni a szállítási adatokat, valamint az Ön telefonos elérhetőségét. A futárszolgálat alkalmazottja, amennyiben a megadott szállítási címre nem tudja kiszállítani a csomagot, telefonon megkeresi Önt a további teendők érdekében. Sajnos a futárszolgálat munkatársait nem tudjuk irányítani, ha

konkrét időpontban tudja csak átvenni a csomagot, akkor velük kell felvennie a kapcsolatot.

 


A szállítás díja utánvéttel az ország egész területére az alábbi módon alakulnak:

  • 0 - 50 000Ft-ig - 1990Ft
  • 50 001Ft felett - INGYENES
  • Utánvét kezelési költség értékhatártól függetlenül: 200 Ft
  • Kiszállítás GLS automatába  1290Ft

 

 

5. CSOMAGPONTI ÁTVÉTEL - személyes átvételre nincs lehetőség!

 

6. FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

 

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt

sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan: A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a

csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

 

7. KEDVEZMÉNYEK

 

Mennyiségi kedvezmény érdekében keressen meg bennünket e-mailben az info@2wheels.hu címen.

 

8. HÍRLEVÉL

 

Hírlevél feliratkozáshoz megadandó adatok: (Név, E-mail cím)

Hírlevélre feliratkozhat a megrendelés elküldése alkalmával, vagy a webáruház oldalain. A feliratkozás kizárólag valós e-mail címmel lehetséges. A feliratkozás elküldése után a megadott e-mail címre a rendszer egy megerősítő hivatkozást (webcímet) küld, amelyre történő kattintással igazolható, illetve erősíthető meg a

feliratkozás. A megerősítő webcímre kattintással hozzájárulását adja a hírlevelek küldéséhez. A megadott adatokat a Cordero s. r. o. bizalmasan kezeli nem adja ki harmadik fél számára. A hírlevélről történő leiratkozási lehetőség minden általunk küldött levél alján biztosított a leiratkozás gombra történő kattintással vagy

ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő kéréssel. A levélben történő leiratkozás gombra kattintást követően azonnal törlésre kerül a megadott e-mail cím és a hozzá tartozó adatok mindegyike a levelezési listáról. Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő adat törlési igény esetén 7 munkanapon belül. A www.2wheels.hu által küldött hírlevelek tartalma tájékoztató jellegű aktuális akciókra, információkra hívja fel a figyelmet tartalmukkal. A megadott adatokat harmadik fél részére nem adjuk ki, harmadik fél ajánlatait nem kézbesíti a megadott e-mail címre.

 

9. STATISZTIKAI ADATOK

 

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Cordero s. r. o. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A cégünk által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.

 

 

10. COOKIE-K (SÜTIK)

 

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan

fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet

azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.

 

11. A KELLÉKSZAVATOSSÁGRÓL, A TERMÉKSZAVATOSSÁGRÓL ÉS A JÓTÁLLÁSRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ

 

1. Kellékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Cordero s. r. o.. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a  szlovák Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte,

illetve nem kérhette, végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Cordero s. r. o. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által

felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

2. Termékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

A termék hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

12. TERMÉKGARANCIA

 

Hibás, vagy a szállítás közben megsérült terméket vagy termékeket ingyenesen kicseréljük. Ha a csere mégsem történhet meg, úgy visszafizetjük a vételárat. Kérjük,a kellemetlenségek megelőzése érdekében csak sértetlen árut vegyen át!

Cégünk által forgalmazott termékeinkre a szlovák kormányrendeletbenmeghatározott pénzvisszafizetési garanciát vállal. Ha a szavatossági vagy garanciális idő ettől eltérő, a garanciális és szavatossági adatok az árucikken, vagy a mellékelt dokumentumban vannak feltüntetve. A használat közben bekövetkezett hibákra a garanciajegyekben megfogalmazottak a mérvadóak. A szavatossági és jótállási felelősségre vonatkozó rendelkezések tekintetében, a szlovákiai kormányrendeletekben foglaltak az irányadóak.

Cégünk semmilyen felelősséget nem vállal kompatibilitási problémákra! 

 

13. SZERZÖDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

 

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó

egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (94360 Nána, Madách u. 17. vagy, az info@2wheels.hu email címre.).

A mellékelni kívánt elállási nyilatkozat minta letölthető a webáruházunk gyakori kérdések menüpontjában található linkről. Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot fogjuk figyelembe venni. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől

számított 14 naptári napon belül visszaküldeni az alábbi címre: 94360 Nána, Madách u. 17, Slovakia. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Fontos tudnia, hogy amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól. A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja Önnek, hanem a termék szemrevételezésének lehetőségét, ugyanúgy, ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetében is módja van.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:

- Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.

- Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.

- Romlandó vagy minőségét rövid ideit megőrző termékek.

- Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

- Olyan zárt csomagolású termékek esetén amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza.

 

14. PANASZÜGYINTÉZÉS

 

A panaszok bejelentésére a központi email címünkön, illetve telefonszánom vagy levélben van lehetőség. A vásárló panaszát vagy írásban jelentheti be az ügyfélszolgálatunkon. Munkatársaink a panaszt megvizsgálják, és szükség szerint orvosolni fogják. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, illetve ha a

panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontról jegyzőkönyvet vesz fel. Az írásbeli (elektronikus úton tett panaszt beleértve) valamint telefonon tett panaszt a cég munkatársai harminc napon belül írásban megválaszolják. A rögzített panasznak tartalmaznia kell a

panaszos nevét, címét, és a panasz leírását valamint a jogszabályban előírt egyéb adatokat.

 

15. JOGORVOSLAT

 

Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj
PO BOX 49A, Staničná 9, 950 50 Nitra 1  
Odbor výkonu dozoru
tel. č.: 037/7720 001
           037/7720 034
fax č.: 037/ 7720 024

www.soi.sk

16. NEMZETKÖZI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

 

17. EGYÉB RENDELKEZÉSEK, INFORMÁCIÓK

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló szlovákiai rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Cordero s. r. o. általános szerződési feltételeit, adatkezelésinyilatkozatát.

 

Partnerünk

Kapcsolat

Ügyfélszolgálat:

H-P: 10:00-18:00

Tel: +36-70-278-15-75

Tel: +421-915-138-656 (Viber, WhatsApp)

info@2wheels.hu


Az ár változtatás jogát fenntartjuk!